Der indføres et nyt servicemål omkring oprettelser af fuldmagter i Eksportportalen. Ændringen sker for at ensarte sagsbehandlingstiden i EKC, som tidligere har fremstået svingende afhængig af graden af travlhed i EKC. Dette ændrer ikke på formkravene til en fuldmagt.
Ved fremsendelse af en fuldmagt til EKC, skal du derfor huske følgende:
• At den skal være EKC i hænde minimum to arbejdsdage, inden kl. 9.00, før du skal benytte den i Eksportportalen
• Fuldmagten med de relevante oplysninger, skal indsendes pr. mail til logbog@fvst.dk, som PDF-fil
• En fuldmagt skal som minimum indeholde:
- Navn på virksomheden der tildeler fuldmagten
- Navn på dem der får tildel fuldmagten
- Virksomhedsadresse (på virksomheden der tildeler fuldmagten)
- Gyldig underskrift (og evt. virksomhedsstempel fra virksomheden der tildeler fuldmagten)
• Oplyse mailadressen på virksomheden der giver fuldmagten (evt. i mailen der fremsendes til EKC).
Har du spørgsmål til dette nyhedsbrev er du velkommen til at sende en mail til logbog@fvst.dk